• neovplyvňuje prirodzenú zrážanlivosť krvi
  • doposiaľ neboli zistené žiadne vedľajšie účinky a alergické reakcie
  • podpora zdravého krvného obehu

Paradajkový šalát s tofu

Suroviny:

  • 200g biele tofu
  • 250g cherry rajčiny
  • 1 žltá hrubostenná paprika
  • 200-250g biely jogurt
  • bylinková soľ
  • sójová omáčka klasik aj sladká
  • kari korenie vegeta

Postup:

Tofu nakrájame na rezance a namarinujeme sójovými omáčkami, kari korením a vegetou, necháme postáť 30 min. Na troške oleja ho opečieme do chrumkava a vyberieme na papierový obrúsok, aby odsal prebytočný tuk. Cherry rajčiny nakrájame na štvrťky a papriku na drobné rezance. Všetko spolu premiešame: – opečený tofu syr, nakrájané rajčiny, papriku. Primiešame biely jogurt, ochutíme bylinkovým korením. Podávame s pečivom, hriankami ….

zdroj: http://sweetlive-recepty.blogspot.sk/2010/09/rajcinovy-salat-s-tofu-syrom.html

Prihláste sa k odberu noviniek

Napíšte nám svoju emailovú adresu a zaradíme vás do zoznamu odberateľov newslettra.